onsdag, augusti 31, 2005

Cashen

27 fucking tusen balobas! Ny lyxresa på ingång, vart?

5 Comments:

Blogger em said...

OJ!! Najs, jag åker gärna var som helst där solen skiner... När ska vi åka??

torsdag, september 01, 2005 1:21:00 em  
Blogger M said...

Men så lovely detta låter! När sticker vi? Vore ju bara toppen. Ylva skröt som tusan över brasilien, asbilligt och jättefint.

fredag, september 02, 2005 1:35:00 em  
Blogger up said...

oj vad kul att vi har så mkt pengar! jag skulle gärna åka till Brasilien, men jag har för mig att när vi kollade förra gången fanns det bara resor som var längre än en vecka. Att åka till solen låter iaf lockande. När vill ni åka? Kanske för sent nu för att planera in ngt till den här hösten, eller?

lördag, september 03, 2005 8:48:00 fm  
Blogger em said...

Kejts förslag låter bra m Barcelona el Brasilien. Jag kommer dock ha svårigheter att få ledigt på höstloven framöver...

tisdag, september 06, 2005 11:31:00 fm  
Blogger M said...

Jag föreslår ngn slags weekend resa, bättre med korta och oftare är min åsikt.

tisdag, september 06, 2005 5:43:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home