tisdag, mars 21, 2006

Totalt blåst

Ok, nu har jag skickat in min tidrapport, 70h förra veckan. Vi har hur mycket som helst att göra med ett projekt jag jobbat m det senaste halvåret. Inget funkar och i morgon åker 2 av 3 utv till Barca. Känns libero(som vissa humorlösa idioter uttycker sig). Av 70h lades 20h av min tid på en pitch. Som vi presenterade i går. Och som med 95% säkerhet inte gav oss uppdraget för att vi inte är tillräckligt kreativa. Tid som jag blev fullständigt lurad på och aldrig kan få tillbaka.

Igår gick jag till en sjukt dyr salong och färgade håret också. Vitt. Så jävla superkonstigt, ser ut som en bimbo. Plockade och trådade(?) ögonbryn, kostade mig nätta 300(efter 150kr rabatt...). Pengarna rakt i sjön.

Och ikväll ska vi på Cardigans. Med tanke på min medvind är väl konserten inställd...

4 Comments:

Blogger em said...

Låter surt! Kan tänka mig att det kommer att kännas ganska forward att sitter på planet i morgon dock. Sitter just nu och viker mig åt att jag hakat på töntiga fotbollstermer som jag inte fattar ett skit av. Skulle B läsa detta vore han inte förvånad, skrattar ofta åt mig själv. Tyvärr. Har inte hört att konserten skulle vara inställd så jag tror att vinden har vänt Mims! Är dock lite osäker på vilka som skulle gå förutom vi och B, var det Baffy och Kejt22 också? Hittade nämligen 5 biljetter i kuvertet och jag trodde det skulle vara 4... Ska bli kul hur som helst! Någon som hinner och har lust att ses innan och äta? Insläpp på Nalen från 20.00, men det börjar 21.

tisdag, mars 21, 2006 2:12:00 em  
Blogger M said...

Pratade just med UF och hon hade glömt bort det hela. Hennes mamma är här så hon kan inte komma. UP, ska inte du hänga med? Ringer dig nu...

tisdag, mars 21, 2006 2:29:00 em  
Blogger M said...

Ok UP ta biljetten istället! Jag åker förhoppningsvis hem innan och käkar antagligen hemma men i så fall kan vi väl ses kl 8 vid Nalen? Eller lite tidigare beroende på om du är inne i stan Kalk och på om jag inte hinner hem.

tisdag, mars 21, 2006 2:36:00 em  
Blogger em said...

Ok, ringer dig!

tisdag, mars 21, 2006 6:10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home