lördag, mars 04, 2006

Sysst!

Jak ska piretta för er att jak tyckte tet var jävlikt sysst i fretaks! (Och för er som inte fattar vad jag skriver så försöker jag härma en finsk alkis som säljer Situation Stockholm i serien Rocky...). Skrattar rätt mycket åt sättet man får skriva den där dialekten på. Skrattade även en hel del åt MYCKÖ sjuka inlägg som jag missat under min ledighet! Tack för underhållningen.
Tror att jag fick i mig en del PSB-gift (eller var det PCB...?) igår, har varit lite trött idag.

1 Comments:

Blogger M said...

HAHA, VIKER mig!!! Jag älskar att se det i skrift också, hör riktigt din klingande finlandssvenska... Känns nästan som om jag kan prata det nu... Tusen tack som sagt, det var så himla gott och roligt!

måndag, mars 06, 2006 10:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home