tisdag, februari 28, 2006

Hittat dig själv Andrea?

Har idag fått höra att det visst finns datorer utomlands och att det därför inte alls är läge att avslöja ngt om de som för närvarande inte befinner sig i Sverige. Avslöjar då istället en annan incident som utspelade sig för en timme sen på Medis.

Gick längs Götgatan och träffar helt plötsligt på vår gamle klasskompis Mats från S3b. Han frågade vilka jag har kontakt med nu och jag rabblade upp främst er då(som vanligt tänkte jag säga Malin, Ylva innan jag kopplade sen vilken tid jag faktiskt känner honom). När jag kom till Andrea så sa han, jaså har du kontakt med henne? Jag har hört att hon mest reser omkring för att försöka hitta sig själv. Jag kom helt av mig och svarade lite segt, ja nu är hon i Thailand. Viker mig när jag skriver detta...

Eftersom att du uppenbarligen har tillgång till dator nu och inom kort kommer hem, så kastar jag frågan vidare; Har du hittat dig själv nu Andrea???

8 Comments:

Blogger up said...

Fy fan vad jag VIKER mig åt att Andrea är ute o reser för att hitta sig själv. Jo, hon är ju onekligen en riktigt soul searcher... Is it ok if I do some yoga in here? Det är ju nästan så man blir nervös att Andrea ska ha gått med i hare krishna och springa runt i ett orange lakan när hon kommer hem

tisdag, februari 28, 2006 2:05:00 em  
Blogger Andrea said...

Mats vem sa du? Undrar vem som sagt det, eller om han hittat pa det sjalv? Kan inte lata bli att bli ratt sur och tanka "men halla, tont...". Eller snarare mitt gamla jag hade blivit sur. Nu nar jag hittat mig sjalv (jag lag tydligen utslagen och barskrapad i en opiumhala i Singapore, inte undra pa att det tog san tid) sa sager jag inte sana elaka saker.

tisdag, februari 28, 2006 2:15:00 em  
Blogger up said...

chill beatch! trodde du var lite mer mellow efter din tid i opiumhålan

tisdag, februari 28, 2006 2:24:00 em  
Blogger Andrea said...

ja, ok da, jag ar val lite extra stingslig sa har i snart-ar-resan-over-tider

tisdag, februari 28, 2006 3:05:00 em  
Blogger M said...

Har skrattat så asigt mkt åt det här och främst hur jag efteråt kom på mig själv med att säga att du minsann hade en lägenhet och jobb samt reste runt med din kille. Och att han blev lite förvånad över det.

tisdag, februari 28, 2006 3:30:00 em  
Blogger up said...

andrea, du måste bli lite mer pachyderm-ish så att du inte tar åt dig så mkt:)

tisdag, februari 28, 2006 5:40:00 em  
Blogger Andrea said...

Problemet ar att tjockhudingar som elefanter och flodhastar ar bland de mest lattretade och arga djur som finns. Sa den teorin stammer tyvarr inte. Kanske borde jag bli en sal, de verkar vara ganska chillade?

onsdag, mars 01, 2006 8:18:00 fm  
Blogger Andrea said...

Och tack, M, skont att du stod upp for mig!

onsdag, mars 01, 2006 8:18:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home