tisdag, februari 07, 2006

annorlunda telefonmöte...

Idag har jag haft ett nästan 2 timmars långt telefonmöte där jag ansvarar för att gå igenom en bugglista punkt för punkt och efter återkoppling från övriga projektdeltagare sätta om status för varje fel. Detta skedde hemma med en sjuk Holger som assistent.

Under den här tiden hann Holger klippa sönder mina nyaste tidningar(och i vanlig ordning hålla takten m munnen så att jag oavbrutet höll på att få världens skrattanfall), på ett ovanligt smetigt sätt äta upp min choklad, hinna träna upp sitt bästa sirenljud någonsin 2 dm från telefonen, snabbt dyka upp från ingenstans och kasta sig på tangenterna på datorn. Allt detta medans jag sitter och iakttar och i och med det ger mitt tysta medgivande. Snacka om att han var förvånad över min nya uppfostringsstil. Och asnöjd...

3 Comments:

Blogger up said...

Kul att se att det är lite aktivitet på bloggen igen! jag har själv funderat på det men det händer ju aldrig ngt som är värt att skriva om.

annars kan man väl bara säga grattis holger

onsdag, februari 08, 2006 10:52:00 fm  
Blogger M said...

Nej men som du ser så bloggar jag i utan att ha så särskilt mycket att komma med, så välkommen du med...

Om två och en halv måndad åker vi till spejn...

onsdag, februari 08, 2006 12:50:00 em  
Blogger up said...

din blog var ju om ngt som hade hänt, eller hur, och som var kul dessutom.

Spejn ska bli toppen, särskilt med det här skitvädret.

onsdag, februari 08, 2006 1:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home