torsdag, januari 26, 2006

Thirty-bloody-five-fucking-years??

Jag håller med om alla trevliga saker som skrevs om karaoke-kvällen, ber om ursäkt för det usla valet av Girl... drar dessutom slutsatsen att näst bäst måste betyda att jag var bäst (ha, ha, ha - ironiskt skratt).

East var bra tycker jag också, och nästa gång måste vi testa min fylle-teori om 30 minuters-glappet när man kommer in på ett uteställe. För er som missade eller inte kommer ihåg, alternativt längtar efter en mer underbyggd föreläsning på temat, så vill jag passa på att be er vika lördagskvällen den 11/2. Lokal för föredraget meddelas senare. Det kan också bli grupparbeten alt. workshops.

Väl mött!
Fröken Katarina

6 Comments:

Blogger up said...

låter toppen! jag bokar in den 11:e.

work shop kan ju då innefatta man vid slutet av kvällen får testa sina nyvunna färdigheter i praktiken:)

torsdag, januari 26, 2006 1:26:00 em  
Blogger M said...

Jag hoppas att jag kan, mina föräldrar kommer ned den helgen men förhoppningsvis hinner jag träffa dem ändå.

fredag, januari 27, 2006 9:31:00 fm  
Blogger em said...

Jeevlar, jag som älskar work shops!! Jag ska på 90-årskalas i Hälleforsnäs den helgen...

fredag, januari 27, 2006 1:26:00 em  
Blogger M said...

Jag kan då!

fredag, januari 27, 2006 3:43:00 em  
Blogger up said...

jag hade svarat lite förhastat, kom på sen att jag inte kan den 11:e. Lördagen innan, den 4:e, har jag tyvärr också redan planer. Bjuden på 40-årsfest. Tack o lov har ju vi några år kvar innan det är 40-årsskiva vi ska bjuda på...

måndag, januari 30, 2006 10:49:00 fm  
Blogger M said...

Jag kan på lördag i alla fall! Mina föräldrar visade sig komma den 18:e istället men om den 11:e skulle vara aktuellt skulle jag behöva kolla detta m Mange.

måndag, januari 30, 2006 4:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home