måndag, december 19, 2005

tack för senast!

Tjäna alla! Tack till Kejt o UF för arr:et i lördags. Kul m pyssel o god mat. Ska definitivt ha på mig min nya hårsnodd på julafton. Maten var ju supersmarrig och apelsin/saffransfläckarna gick bort från min skjorta. Vad missade jag på O-baren?

I söndags tog jag det ganska lugnt men lyckades iaf bli färdig med mina julklappar. Det var faktiskt inte så sjukt mkt folk ute på stan. jag drar till Ö-sund fredag morgon. läge för hjälmdags framåt eftermiddagen kanske...?

2 Comments:

Blogger em said...

Jag håller med och tackar jag med!!!
Obaren var trång med bra musik och ett halvt vinglas i fejset.

måndag, december 19, 2005 2:30:00 em  
Blogger em said...

Eller nian som man också brukar säga.

Tycker att det är helcool att kommentera på sina egna kommentarer!

måndag, december 19, 2005 2:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home