tisdag, december 06, 2005

i elfte timmen

Passar på att blogga så här i elfte timmen. Känner mig mycket nöjd med min insats denna gång. Inte innehållsmässigt kanske...men frekvensmässigt.
Igår kokade jag ett storkok med risgrynsgröt som jag ätit till frukost och middag nu sen igår. Hoppas det inte slutar på samma sätt som när jag åt typ 5 liter kålsoppa under ett par dagar. En timme efter risgrynsmiddan är jag sugen på lusse bulle och varm mjölk. Mums!
imorgon ska jag på Elverket och äta middag med föreståndarnätverket på Ö-malm. Det brukar vara kul träffar.
Som svar på mo:s fråga är vissa saker censurerade här. man vet aldrig, storebror kanske ser oss.
ikväll har jag varit på brf-möte. Inget spännande hände. Ska skicka ut lite lappar om ljudnivån som vi gör med jämna mellanrum. Har man fest till 03.00 förtjänar man någon sorts tillsägelse, eller hur up...

imorgon blir sista dagen, vi hörs. Hoppas casey (?) gör sin jungfruresa på torsdag.