torsdag, december 01, 2005

Chockade?

I ett försök att göra bättre ifrån mig denna vecka jämfört med förra bloggen rivstartar jag nu mitt på torsdan.
Vaknade 02.58 och kände mig ganska pigg tills jag såg vad klockan var, dåsade bort o vaknade 06.15. Snoozade endast en gång och skuttade upp 06.30. Jag måste numera åka kommunalt. Lite halkigt att cykla. I måndags fick jag gå bitvis med cykeln för att ta mig hem från jobbet. Trots snön föredrar jag att cykla efter 3 dagars pendlande och FÖRSENINGAR varje dag. Mina härliga mornar tillen början med 4 lussebullar till frukost förvrids snabbt till irritation och hög hjärtverksamhet när man sprungit till tåget för att där konstatera att det är 10 min. sent.
Men man vet ju aldrig, ibland kommer dom i tid så det går inte att chansa på att ta det lugnt.

Imorgon blir det cykel igen.

Förmiddagen var helt underbar med några minusgrader och sol på Djurgårn. Körde bara på ett barn i backen. God potatis o purjolöksoppa till lunch. Lussebullbak i eftermiddag.

4 Comments:

Blogger Andrea said...

Så länge du inte lägger in några bikinibilder på oss den här gången så kommer nog bloggandet gå fint.

torsdag, december 01, 2005 1:32:00 em  
Blogger M said...

Ja försök verkligen undvika att publicera porriga motiv den här gången är du snäll.

Mange åker upp med mammabyxorna till Åre idag. Brukar A-K sticka in till byn ibland så kanske han kan lämna dem ngnstans? Annars får han helt enkelt åka förbi henne.

torsdag, december 01, 2005 2:49:00 em  
Blogger up said...

ungefär som Jessicas snickarbyxor på bussen. Vad kostar en sjysst skjort-strykning i Åre nuförtiden?

torsdag, december 01, 2005 4:15:00 em  
Blogger M said...

Är det mina snickarbyxor som skickades upp med tåget du syftade på? Och som senare glömdes i bilen vi liftade med in till Åre. Det enda kännetecknet vi hade var att bilföraren typ hade en volvo 242 från 78 och en svart hund som hette Lajka. Skjortstrykningen hade jag helt glömt, tror det var hemma hos Anne som Nina strök för 50:-. Måste ha varit rätt mkt pengar då faktiskt.

torsdag, december 01, 2005 5:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home