tisdag, november 22, 2005

Monsterhänder

Träffade Malin och var på vattenaerobics (låter ju i alla fall lite ballare än vattenjympa) men det är verkligen en oball tillställning. I dag kunde man testa ett nytt tillbehör, handskar som spärrar ut fingrarna och har "simhud" så det ska bli större motstånd i vattnet. Om ni kommer ihåg den gamla 3D-filmen Monstret från lagunen så vet ni exakt hur min händer såg ut i kväll... Förra gången var det en frigolitkorv man skulle ha mellan benen som var ny, det är så härligt med en riktig materialsport. Har sedan jag kom hem hunnit se första avsnittet av Grey´s Anatomy, inte särskilt bra. Kollar just nu på Joey, som jag gillar bättre.


1 Comments:

Blogger M said...

Suck, skulle gärna hålla på med vilket töntigt namn som helst på träning bara jag tog mig iväg....

JAG ÄR DEN ENDA JÄVLA SLÖFOCKEN I TS SOM INTE TRÄNAR ETT SKIT!!!!

onsdag, november 23, 2005 2:18:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home