tisdag, november 22, 2005

god natt alla barn

Glömde bort att blogga i går, hade inga lektioner så jag såsade på i rätt maklig takt på jobbet. Lite planering och några möten, städade skrivbordet osv... Åt middag med Lisa och hennes kusin, trevligt! Såg sedan sista avsnittet av serien jag hypat så ordentligt, blev asbesviken - konstigt slut, inte alls i klass med de två tidigare avsnitten. Efter det färgkordinerade jag min bokhylla och kände mig som den "överblivna-ungmö-med-alldeles-för-mycket-tid-till-anala-ordning-och-reda-projekt" som jag är. Nu ska jag springa på mentorskonferens där vi går igenom vår klass och deras frånvaro och ig-varningar, hepp!

5 Comments:

Blogger M said...

Hur går det med planeringen av julfesten? Vill säga tecka för att du lät mig behålla(well, inte för evigt men kan ta m mig den på fredag om du vill?) CD:n Kalk. Mycket Framz Ferdinand den här veckan.

Andrea, vill du käka lunch i morgon på Gärdet så hör av dig!

tisdag, november 22, 2005 10:35:00 fm  
Blogger up said...

Verkar som att det blir julfest på mitt jobb den 16:e, så jag vore tacksam om TS:s julfest kunde gå av stapeln på lördag den 17:e.

tisdag, november 22, 2005 1:04:00 em  
Blogger em said...

Har just fått veta att vi också har en grej med jobbet på fredagen, så lördagen passar mig bäst.

tisdag, november 22, 2005 2:28:00 em  
Blogger em said...

Låter spännande med aktivitet hemma hos dig!

tisdag, november 22, 2005 5:31:00 em  
Blogger M said...

Låter toppen med aktivitet hemma hos TS homestageare! Hm...har inte uppmärksammat din skiva Kejt, vilket avslöjar att jag inte har hunnit med städning i den delen av min våning... Kalks cd tjatade jag mig däremot till.

onsdag, november 23, 2005 9:31:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home