onsdag, november 16, 2005

Rolig blogg = fest på lördag

Skrattade som tusan åt gårdagens inlägg vilket fick mig att komma att tänka på att jag så gärna vill träffa er. På lördag. Det blir lite av en sideboardsfest:

Kalk - min tålmodiga favvochaffis och stöd, snart är möbeljäveln på plats
Andrea - soffan med Martin kan vänta, passa på att träffa dina bästisar innan resan(kan locka med lite uppvärmningsprat inför julschnappstillställningen ;-)
UP - den här gången behöver du inte sitta själv hemma hos mig, lovar att bjuda på nice sällskap :D
Kejt - mycket fint stöd vid inhandlingen (och övrig homestageing, leder ingen vart men du försöker)
UF - vad är dealen med Stureby? Vi är mycket roligare:p
Anki - welcome wherever you are...
Pappa - lycka till med skruvningen idag, kollar om jag kan boka om din biljett så att du kan vara med!

Vaknade i morse av att ngn höll på att trixa med ngt och gjorde mitt bästa för att försöka vakna. När jag till slut kollade på klockan var den halv 6. Tidig morgon, men hämtning och utvecklingssamtal på dagis i em så det är bra.

Ok, när ni har bokat av det ni har inplanerat på lördag så återkommer jag med ev details... Jag älskar er allihopa hälsningar Päga.

8 Comments:

Blogger up said...

Jag kommer! Om det dessutom blir sällskap i festandet hemma hos dig blir det ju dubbelt så kul...

onsdag, november 16, 2005 8:58:00 fm  
Blogger up said...

Vem är Päga? Jag känner mer igen kommentaren "jag hatar er allihopa"

onsdag, november 16, 2005 9:22:00 fm  
Blogger Andrea said...

Har inget som behöver avbokas, bara en viss återhållsamhet i drickandet eftersom jag jobbar klockan 9 på SvD på söndag morgon... och det kan jag tyvärr inte boka av.

Annars, asskön festinbjudan! den bästa jag fått på länge!

onsdag, november 16, 2005 9:28:00 fm  
Blogger M said...

Nej, det var verkligen rätt citerat. Päga skickade dagens ros till Kez, Mia och Forslund och avslutade med "Jag älskar er allihopa". Kez och Mia fick rosen för att han fick hälsa på dem så mycket och Forslund för att han skänkt en gammal video åt Päga.

onsdag, november 16, 2005 9:28:00 fm  
Blogger up said...

VIKER mig!! nu kommer jag ihåg det, även om jag inte riktigt kan se framför mig vem Päga är. Måste ha känts lite svajigt för Päga när det visade sig att Kez kan inte var den mest stabila killen...

onsdag, november 16, 2005 9:35:00 fm  
Blogger em said...

Åkej, då passar jag på att erkänna att jag börjar älska den här bloggen. Känns toppen att man viker sig varje gång man läser den numera!
Om Ivar bokar om sin biljett skulle jag tro att anledningen hellre är att besöka Golden hits än att samkväma med TS.
Vad gäller min dyrbara syster så har hennes hårddisk kraschat... Hon har nu fått en ny installerad och harr ca 100 mail att besvara. Därefter ska hon ta itu med bloggen... jag kan höra med henne, tror dock att hon har Simon i helgen. Nämnde även för henne om planerna den 17/12. Då kan inte hon (men ev den 16:e om det blir då i stället).

onsdag, november 16, 2005 11:47:00 fm  
Blogger em said...

Glömde skriva att jag naturligtvis avbokat alla superviktiga saker jag skulle göra så att jag finns tillgänglig för TS på lördag.

onsdag, november 16, 2005 3:27:00 em  
Blogger uf said...

I´ll be there.
Kul inbjudan!!
"Jaha, e re den där bloggen nu igen?!" frågar mina kollegor varje gång jag ligger över datorn o viker mig...

onsdag, november 16, 2005 7:54:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home