torsdag, november 10, 2005

vid lunch har halva veckan gått

onsdagen började jag med att träna, sprang på bandet. Tränar med en kollega från gamla jobbet. Det är mkt bra att ha bestämt med ngn att ses en viss tid, annars är det ju alltför lätt att man ligger kvar i sängen. gick så där att springa. Allt som vanligt sen på jobbet, ospännande lunch: pastasallad från Panini. sedvanlig jätteaptit efter träningen.

har fått rätt mkt att göra men gick ändå hem vid halvsju och tog med mig jobb hem. Gick in på en huvudsalong som jag inte varit på tidigare på vägen hem som heter Wig, på Sturegatan. Bokade tid för färgning på lördag. Ska bli skönt att gömma bort det gråa igen. har som sagt inte varit där tidigare men det är en snygg lokal, så jag litar på det. Efter middagen skulle jag då börja jobba men var ganska oengagerad och höll på med en massa annat fix. Slutade därför med att jag blev tvungen att sitta uppe till midnatt utan att ens blir klar. Såg på Extras, även det ngt oengagerat, men jag tycker faktiskt inte att det är så himla bra. the office var mkt bättre, eller är det så att jag inte ger Extras en chans?

kan för övrigt nämna att mina aktieaffärer äntligen gått i lås. Ursprungsplanen var att re-investera pengarna men nu lutar det åt att jag lägger dem i spenderbyxan istället...

5 Comments:

Blogger M said...

Älskar huvudsalong!!!!

torsdag, november 10, 2005 12:45:00 em  
Blogger up said...

var inte så lite nöjd själv när jag skrev det:) glad att det nu får den uppskattning det förtjänar...

torsdag, november 10, 2005 1:11:00 em  
Blogger up said...

blir lite orolig när du börjar intressera dig för vad som finns i mina byxor;)

torsdag, november 10, 2005 3:47:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag tycker att du borde bli mer orolig över att du ska till en huvudsalong som heter Wig... Är du helt säker på att du kommer ha något hår kvar när du kommer därifrån?

torsdag, november 10, 2005 5:27:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag missar alltid Extras, har bara lyckats se ett helt avsnitt, det första med Ben Stiller. Det avsnittet var helt ok tyckte jag. Däremot hatar jag ju The Office.

torsdag, november 10, 2005 5:28:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home