fredag, november 04, 2005

all time low...

oj oj, insåg i morse att det är dags för mig att blogga nu igen. Hade faktiskt glömt bort bloggen hela dagen igår.

hursomhelst, intresseklubben antecknar följande från min torsdag: började dagen med att träna med min PT och det var kul. softade sen på jobbet (det märks att det är skollov, blir mkt lugnare då). pratade med mamma och försökte övertala henne att hon o jag o pappa ska åka t NY i december (de gav mig en resa ngnstans i advokat-present som jag inte fått ännu). Hon lät inte helt övertygad, men var iofs inte helt avvisande heller. får väl se hur det blir. undrar just om ma o pa också kommer uppskatta goodwell bar and grill... åt sedan en god o trevlig lunch med min kompis Petra. en rejäl portion kyckling-pasta. Man blir grymt hungrig av att träna. tillbaka på jobbet försökte jag genomföra lite aktieaffärer åt mig själv men det gick sådär. hade inte rätt tjänster hos telefonbanken så det blev inget. Gick sen hem och lagade middag och hade flera dagaras sudoku att ta hand om. fortsatte mina aktieaffärsförsök, men fortsatte att hugga i sten. Det verkar inte bli ngn daytrader av mig direkt... Såg lite på mtv video awards eller vad det heter och kände att jag blivit way too old för det. Pratade sen m maria och vi lyckades slå ihjäl en del tid och sen var det sängdags. har köpt nytt täcke, nya kuddar och påslakan och örngott i ngn sorts silkes/bomullsblandning som är grymt sköna att sova i, så nu är jag alltid lite extra nöjd när jag går o lägger mig.

1 Comments:

Blogger Andrea said...

MTV music awards suger. Särskilt när den där jobbiga Trey Lorenz eller vad han heter körde snacket på röda mattan. Hatar honom.

fredag, november 04, 2005 2:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home