söndag, oktober 30, 2005

Working girl

Väcktes fredag morgon av samtal från Metro. Tack gode gud för det, jag började bli rejält uttråkad på att sega framför tvn. En slö fm senare, med ett snabbt besök på Sparbanken (jag älskar deras insättningsautomater, sparar så himla mycket tid) och en Whopper på BK, satt jag på jobbet.

En himla massa sidor och en Hot Mango Chick-wok senare satt jag på T-banan och sedan hem. Härlig fredag...

Vanligtvis tittar jag aldrig på sånt som Idol, får fullständig spunk på pinsamt folk som inte kan sjunga. Men eftersom det är av högsta nyhetsvärde, så tittas det på på Metro och eftersom jag verkar jobba alla fredagar så blir jag ju utsatt för det vare sig jag vill eller inte. Och så kan man ju inte låta bli att bli insatt... Så nu hejar jag på Sibel. Om ni undrade.