måndag, oktober 17, 2005

Playing the angel

Ny skiva med Depeche släpps idag!
Ska nog lämna tillbaka vansinneskjolen och köpa en skiva i stället?

Vilken härlig måndag!!! Jag har avverkat 7 utvecklingssamtal idag, tack vare min underbara lärarkandidat som erbjöd sig att ta klassen hela dagen. Samma sak ska hon göra i morgon och på torsdag. Måste köpa något till henne som tack för all hjälp. En skiva kanske, kanske en som släpps idag? Nä, hon ska slippa bli hjärntvättad av mig.

Har alltså haft samtal hela dagen, enormt skönt att kunna koncentrera sig enbart på det utan att ha en massa lektioner först. Har grovplanerat upp resten av mina samtal och sitter nu och är vrålhungrig (lunch 11.00: Pannbiff och potatis). Ska dra till Fältan nu tänkte jag, men ser prcis att det blir stressigt att hinna till vår tvättid då. Tror dessutom att B börjar ana ett mönster: tvättid= em jobbar alltid väldigt sent.

1 Comments:

Blogger em said...

Tack, jag gjorde faktiskt det. Bytte dock till en storlek större... upptäckte att jag vridit kjolen fel, så den stod inte ut där bak sedan.

tisdag, oktober 18, 2005 8:54:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home