söndag, oktober 16, 2005

Ett sideboard!!!

Fredagkväll:
Lyckades ta mig iväg och träna, efter att ha gått från jobbet lite missnöjd över att inte hunnit göra allt jag ville. Åkte sedan iväg och hämtade massa sushi och yakiniku, svullade framför TV:n och hade en skön hemmakväll. Till skillnad från andra hemmafredagkvällar togs inte The Band-dvd:n fram, vi tittade i stället på Dylan-dokumentären som vi spelat in tidigare i veckan. Vaggades skönt till sömns av "Desolation road".

På lördagen gjordes ett nytt försök att hämta det beryktade sideboardet. Denna gång med handledning av Björsa (bokstavligt talat alltså; han körde före med firmabilen, eftersom han skulle ut till Arlanda på jobb, och visade en mycket fiffigare väg (Eniro, släng dig i väggen). Fi vänder sig väl i graven (där jag antar att de är nu, eller existerar partiet fortfarande?). Garageporten var öppen och vi fick med oss alla paket, hoppas jag... Åkte hem till Mims och lämnade allt och sedan fikade vi på Blåbär.
Middag hemma, sedan bio i Täby: Tjenare Kungen. Rätt kul ,men framför allt nostalgitripp med musik och kläder. Tjejerna väldigt trovärdiga i filmen!
Har haft en väldigt soft helg såhär långt, mycket skönt att inte ha något inbokat i förväg ibland... Ja, förutom att hämta ett sideboard för 2:a gången då.

2 Comments:

Blogger M said...

Useless från Ultraskivan var det jag tänkte på Kalk!

måndag, oktober 17, 2005 12:52:00 em  
Blogger em said...

AAh! Har du tänkt köpa nya skivan idag då?

måndag, oktober 17, 2005 5:32:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home