söndag, oktober 09, 2005

lördag

Ligger nu i soffan och bloggar, jag gillar verkligen min nya laptop. Dessutom verkar det som om jag fortfarande har bredband trots att det skulle ta slut den sista september, ska bli intressant att se om det kommer en räkning snart eller om det bara har blivit en miss att den inte kopplats ut.
Lördag; supertrevlig dag med en jätteinsats av Anki (stort tack!) hon fick stressa runt och fixa alla ögonbryn coh frisyrer medan vi andra (jag i alla fall) åt chips och satt och latade oss. Sedan karaoke och supergod räk- och kräftfrossa. Ludvika-Anki ringde Sanny och frågade om det var OK att hyra hans hus i Visby - inget napp, bummer! vi är mao fortfarande bostadslösa till sommarsemestern. Sedan utgång på Lokal. Jag och UF tog en taxi söderut, hur var slutet på systrarna Päiverääs kväll?
Stupade i säng och vaknade av att väckarklockan ringde kl 7 och sedan började solen lysa in och det var omöjligt att somna om.
Har kollat mitt kontoutdrag och Kallbadshuset har dragit dubbel nota även av mig...

2 Comments:

Blogger em said...

Systrarna tog en taxi hem strax efter, med en chaufför som inte var lika sugen på att betta vad resan skulle gå på. Vad gjorde M?

måndag, oktober 10, 2005 2:39:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag tog en blandning av buss och taxi hem. När jag kom ut från Lokal så kom det en 3:a rullande så då hoppade jag på den. Sedan visade det sig att M sattpå Tabac i Gamla stan så då hoppade jag av där och plockade upp honom för en taxi hem. Inte särskilt ekonomiskt, fick dessutom betala taxin själv...

måndag, oktober 10, 2005 9:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home