tisdag, oktober 04, 2005

Borupskan

Borupskan och jag gjorde sällskap i morse och jag lyckades kasta mig in i Ropstentåget som stod inne. Tror att jag har brutit en trend.

Vi hämtade upp lite thaimat och drack lite vin(känns som om jag skulle kunna kopiera en del från tidigare dagar..) Johanna berättade om skillnader i modet köpenhamn vs sthlm. Jeans är inget alla dräller omkring i där på samma sätt som här. Dessutom ska man köpa gamla svettiga 70-tals stövlar och traska omkring i. Johanna hade shoppat två par på ebay, ngt Fredrik tycker är så äckligt att han nästan kräks. Sen skrattade vi en hel del åt små viktiga detaljer i min bokhylla(något jag väljer att inte utveckla) + att jag vek mig åt en grej som Smilla sagt till Johanna - Mamma, jag tror att jag älskar pappa, fast jag vet inte riktigt varför?

2 Comments:

Blogger Andrea said...

nu vill man ju direkt veta vad det var i bokhyllan....

skulle oxå sagt: hälsa Johanna. men nu är det ju försent.

tisdag, oktober 04, 2005 10:27:00 fm  
Blogger uf said...

Hur långt hann Borupskan i inredningsplanerna? Eller fastnade hon för något i bokhyllan? Skulle också gärna veta vad det var...

tisdag, oktober 04, 2005 12:37:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home