måndag, oktober 03, 2005

Skitlunch

Käkade sushi och passade på att glömma min mobil där. Jävligt seg timing. Varken orkar eller hinner lägga 20 minuter på att hämta den + att Johanna skulle höra av sig på den för att göra planer för kvällen.

Nu ska jag testa de temporära processerna, dvs om kunder med avslutade anläggningar blir stoppade när de försöker gå in på ändra/teckna elavtal eller ändra betalningssätt.

Har precis som du Andrea bokat en resa. Min slutdestination är Ösund, sista helgen i oktober. Moster Gumman(Nils med snytbaggens mamma) fyller 50 så det blir party på vischan. Samma kväll spelar Anders och hans band på Huset(fd Saga, After Eight, lounge xxx) så tyvärr missar jag det.

6 Comments:

Blogger M said...

Åh tackar! Var det mitt senaste inlägg som fascinerade dig mest eller? Kul att jag får en kommentar för en gångs skull, ska genast gå in och kolla på din medicin.

måndag, oktober 03, 2005 2:15:00 em  
Blogger M said...

Ja jag åker tåg, tror det var kl 14 fredagen den 28:e. Boka då om du vill göra sällskap. Tycker inte att jag fått svar på frk Hjärna osv, var kommer det ifrån?

tisdag, oktober 04, 2005 8:39:00 fm  
Blogger Andrea said...

Kejt raggar killar med sin Hjärna.
Jag raggar killar med Brösten.

tisdag, oktober 04, 2005 10:31:00 fm  
Blogger uf said...

Skönt att nästan alla frågetecken rätades ut. Det är bara Snytbaggen kvar då. Meddela hur medicinen verkar.

tisdag, oktober 04, 2005 12:33:00 em  
Blogger em said...

Yes! Jag vet vem Nils med snytbaggen är och framför allt varför han kallas så. Tänk om han läser denna blogg...?

Vad raggar du med Maria?

tisdag, oktober 04, 2005 2:58:00 em  
Blogger Andrea said...

eh, du sa det själv kejt...

onsdag, oktober 05, 2005 9:06:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home