torsdag, september 29, 2005

grande finale

God morgon!

Mycket impad att M redan satt igång med bloggandet i sin vecka. Snyggt jobbat! Själv ligger jag efter som vanligt. igår onsdag hände inte särskilt mycket att rapportera. var på ett föredrag på KB på kvällen som handlade om take-over utredningen. Åh så spännande tänker ni, men där har ni fel. Det var tyvärr inte så himla intressant. Det bjöds iaf på middag och lite vin, och det är ju alltid trevligt.

i morse lyckades jag till min stora glädje ta mig upp i tid för att träna med pt-pernilla. Det var jätteskönt att komma igång med träningen igen efter nästan två veckors uppehåll, men det var även ganska slitigt. Nu ska jag iaf försöka komma tillbaka till mina rutiner.

nu lämnar jag med glädje och varm hand över till M för kommande vecka. Som sagt har hon ju redan kommit igång med en flygande start. Over and out.