fredag, september 23, 2005

Dagen som är igår

sorry, hann inte blogga igår, men nu kommer i alla fall redogörelsen för min torsdag:
började dagen med att försova mig och missa min session med min pt. Sur start på dagen mao. gick i alla fall till jobbet till slut och läste lite avtal och grejade på f.m. Åt lunch, sushi, med Martin Karlsson och drack en kaffe i solen på Dramatentrappan. trevligt. lite mera jobb efter lunch och sen middag med några tjejkompisar från Lindahl. Först champagne på Gondolen och sen middag på Ljunggren. Som vanligt var förrätten bäst. Åt tonfisk till varmrätt och den var tyvärr ganska intetsägande. Vi hade hursomhelst väldigt trevligt. Hemma strax efter 12. Somnade.

1 Comments:

Blogger Andrea said...

verkar ganska soft på ditt nya jobb. sovmorgon och långlunch, skönt!

undrar om din kropp försov sig med flit, "jag vill inte träna så nu hör jag inte väckarklockan"-typ?

fredag, september 23, 2005 11:33:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home