tisdag, september 20, 2005

Trött...

Idag gick jag hem på lunchen igen, hade ingen ork att sitta och snacka med mina kursare. Lyckades dessutom käka rester, så hela meningen med att gå hem och snåläta funkade. Fast imorgon har jag lovat kursen (sociala jävlar...) att gå på indisk buffé. (hoppas ingen av dom hittar vår blogg...)

Vet inte om ni sett att jag lagt in en beskriving av oss på bloggen? Tänkte outa alla ni hemliga med namn, men så taskig kan jag ju inte vara, då skulle ni ju vägra blogga.

Sitter på Metro och JÄÄVLigt seg. Tydligen är det jobbigt för hjärnan att lära sig nya saker, det hade jag glömt. Måste nog dricka en kaffe snart men då somnar jag ju aldrig inatt... Åt sushi till middag, kände att jag nog tyvärr förätit mig lite på det, det var ingen höjdare. Får ta ett uppehåll på några år. Surt.

Bonus: Spenderade lördagen i Uppsala med M:s släkt. Pysslade i moderns kolonilott, jag klättrade på stegar och asklippte i ett äppelträd. Fikade med mormor, 90 bast. Åt röda vinbär från busken. Surt men gott. Slog bollar på ranchen med fadern. Fick till några nica slag med järnåttan, den klubban har alltid varit min favvo. Åt födelsedagsmiddag hos modern med brodern + resten. Gosade med taxen. Åkte hem sent. En äkta heldag i familjens sköte. Och det var såå skönt att komma hem till Stockholm....

(men jag hade verkligen supertrevligt oxå!)