tisdag, september 20, 2005

ts-middag med förhinder

hej, är det så att vi har bestämt nästa ts-middag till den 8 oktober (verkar som att jag borde skämmas över att jag har dålig koll...)? Hursomhelst, idag fick jag reda på att jag ska på typ konferens med mitt jobb den helgen. Bl a ska vi fiska hummer, vilket ju verkar spännande. Nåja, eftersom det här nu kommer med kort varsel och jag vet vilket oerhört stort behov Andrea känner av att få köra den inplanerade aktiviteten (nu kan du verkligen få min tid) föreslår jag att ni kör som planerat så får väl jag hoppas på att kunna vara med nästa gång. Jag antar att en av de sociala koderna på ens nya jobb är att inte tacka nej till konferens pga ts-middag...

2 Comments:

Blogger Andrea said...

Jag vill bara säga att mitt hår klarar av att vänta så basera inga beslut på det!

Tycker att det känns trist utan alla. Men samtidigt måste vi ju inse faktum att det kanske inte GÅR att få ihop det...

tisdag, september 20, 2005 5:42:00 em  
Blogger Andrea said...

Bra att du tränar förresten, på torsdag är det ju du som tar över den dagliga bloggen! Fast det kan hända att jag bloggar lite jag med...

tisdag, september 20, 2005 9:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home