tisdag, september 20, 2005

På kurs med Kurt

Andra dagen på kursen. Läraren är redan 10 minuter sen... Fast det ger ju mig tid att blogga! Annars är det helt ok. Ganska ojämn kunskapsnivå men individuell undervisning så jag kan fråga om alla kortkommandon när andra frågar om hur eller varför man gör indrag i början på ett stycke. Nä, det var lite taskigt. De kan säkert en massa som jag inte kan.

Igår skulle jag träffat Lena. Men hon hörde aldrig av sig, och eftersom jag var så trött så satt jag helt enkelt på soffan hela kvällen och tänkte att jag kanske skulle ringa henne... Slutade förstås med att jag inte ringde henne. Gick inte heller på yogan som jag lovat Malin att komma på OM jag inte skulle träffa Lena... Sedan hade jag dåligt samvete resten av kvällen. Tur att det jävla träningskortet slutar gälla sista september.

Rubriklänken är mest riktad till UP men gäller väl oss alla.