torsdag, september 15, 2005

Dagen som är idag

Torsdagen so far:

Väcktes av målaren och släpade mig till dörren iklädd Martin morgonrock. Grymtade nåt till svar på hans Godmorgon och slängde mig i sängen igen. Käkade frulle och läste DN över diskbänken. Man kanske kan bo på 12 kvadratmeter i alla fall?

Kom ut ur dörren till hyfsat väder och gick därför till jobbet. Det var en bra idé fram till Riksdagshuset, då började jag känna mig lite småsjuk. Vilket vore KATASTROF eftersom jag ska gå VIKTIG kurs nästa vecka.

På jobbet blev jag undanskuffad till ett eget bås, fick inte sitta med dom andra redigerarna och leka och stångas som dom. Fast då kan ju å andra sidan ingen se vad jag gör... *hehehehe* (ber om ursäkt för töntiga ljudeffekter). Pillade med datorn hela fm (OBS kejt, pillade med datorn, inte i datorn) och fick till några schyssta sidor. Handlade lunch på Hekto Deli, på Mäster Samuelsgatan. Det var gott men ganska dyrt.

Läste Aftonbladet och såg att Britney fått barn. Ahhhhh... Fast jag trodde att det skulle bli en tjej? Med trodde menar jag att jag hade läst nånstans att hon sa att det skulle bli en tjej, inte att jag haft nån som helst föraning om Brittans barn...

To be continued