fredag, september 16, 2005

Härliga höst!

Efter 14 timmars jobb igår kändes det förvånansvärt lätt att ta sig upp iväg imorse. Kanske beror på det schyssta vädret, visst lite kallt är det, men ändå en sån där fin höstdag. Nu när jag vet att det är ull i tweedkavajen fryser jag ju inte heller lika mycket.

Fattar inte hur folk (tex UP) pallar att jobba så mycket och så långa dagar. Det går ju, men jag känner att jag blir dummare och dummare för varje timme som går, lite långsammare och glömsk. Igår kväll när jag kom hem kunde jag knappt komma ihåg vad jag hade gjort den sista timmen på jobbet. Kändes lite nervöst att öppna tidningen idag (för övrigt var det utrikessidorna som jag hade gjort om nån har en Metro till hands), men allt var på plats och hyfsat rätt. Ta i trä.

Målaren ska bli klar idag säger han, hoppas han hade rätt. Ska bli kul att ställa allt i ordning igen.

Om M har jobbat undan med sitt projekt ska vi gå på bio ikväll! Antagligen Crash.

3 Comments:

Blogger Andrea said...

hm, töntgubbar? är lite thick idag, men vad menar du?

fredag, september 16, 2005 2:35:00 em  
Blogger M said...

Jag gillar att läsa om dina dagar Andrea. Bloggar du i helgen?

fredag, september 16, 2005 2:47:00 em  
Blogger Andrea said...

Om vår uppringda modem-linje inte kukar ur så ska jag nog kunna blogga även i helgen.

Härligt att nån gillar mina dagar, jag gillar dom ganska mycket oxå.

Kejt, gissar att gubben betyder Blykeps.

fredag, september 16, 2005 3:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home