torsdag, oktober 06, 2005

T.S-dagen!

Hmm, ska bli intressant att se om detta fungerar... Har nu försökt lägga in en länk med busstidtabell!! Skrev för övrigt rätt mycket om TS-dagen som en kommentar på Baffys inlägg. Verkar dock inte som att det kommit in (skrev det för flera timmar sedan, arg...).
Så, 13.00 på Ankis salong i Enebyberg. Om länken inte funkar; buss 611 från Danderyds sjukhus 12.31 eller 13.01 om jag tolkat tabellen rätt. Kliv av vid Eneby torg, så kan jag möta upp där. Då våra aktiviteter tar lite tid, tror jag det bästa är om vi samåker (förhoppningsvis i min och Ankis bil) direkt hem till Anki efteråt (vid 17-tiden?). Den som vill åka hem innan får ta pendeltåg till Häggvik sedan (och ta redan på tågtiderna själv!!). Anki och jag ordnar med fika på salongen och sedan bjuder Anki på nåt lättlagat och vin hemma. Vi bör väl också bestämma hur vi gör med ev ny medlem i TS??
Mycket välkomna till lyx och kul på lördag!

1 Comments:

Blogger M said...

Din kommentar finns kvar i Ullis inlägg. Låter toppen med lördagen i alla fall. Längta, längta, längta extrem make over....

torsdag, oktober 06, 2005 8:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home