onsdag, oktober 05, 2005

TS-dagen lördag

4 Comments:

Blogger uf said...

Ja hallå!
Som ni ser har jag liter problem med bloggen....

Det jag ville säga var att middan på lördag är hos Anki istället för mig pga lite tekninska tillkortakommanden.

Tid vet jag inte, Evy fyller nog i med det hoppas jag. Vi ses på lördag!

onsdag, oktober 05, 2005 1:33:00 em  
Blogger em said...

Aktiviteten på Ankis salong börjar 13.00 på lördag. Röda linjen till Danderyds sjukhus (eller Mörby centrum om man vill), därefter buss 611 mot Enebyberg. Avstigning Enebybergs centrum. Har dock ej kollat busstider ännu, får återkomma om det... Vi kommer att äta ngt lätt på salongen ,sedan bjuder Anki på lite mat hemma hos henne. Om alla tycker att det är ok, så åker vi direkt till henne från salongen (det kommer ju att ta några timmar där...). Förhoppningsvis kan jag ta bilen (och Anki tar väl sin förmodar jag) och då ryms vi i dem så slipper ni åka kommunalt till Häggvik. Hur låter detta?? Vi bör väl också diskutera detta med TS-medlemsskap; tar vi in någon ny eller hur gör vi...? Hur som helst; systrarna sisters hälsar er välkomna till en njutningsfull och rolig lördag!!!

torsdag, oktober 06, 2005 11:55:00 fm  
Blogger Andrea said...

Låter toppen tycker jag!

Perfekt att jag hinner med en sväng på sista Bondens Marknad för i år. Jag är fan besatt av det stället... Nu är dessutom bästa tiden, när det är lite höst-chilligt och gula löv och goda äpplen och fina blommor.... och...(feel free to shoot me anytime...)

torsdag, oktober 06, 2005 12:44:00 em  
Blogger M said...

Ja, från och med lördag är även Anki med i TS! Eller hur?

torsdag, oktober 06, 2005 1:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home