onsdag, oktober 05, 2005

Blablabla - åh vad tråkigt

Förstår att ni har undrat över hur det gick i mina tester och kan då meddela att det gick inte särskilt bra. Fortsätter idag. Eftersom att igår var kanelbullens dag och även en mkt fin höstdag käkade vi bulle vid Värtahamnens kaj. Stack till dagis för att träffa alla föräldrar jag bjudit in för att skriva texter till den nya hemsan. Tre personer, inklusive mig själv, föga förvånande.

I morse var det samma skit(tur att kejt22 snart tar över bloggande för jag börjar känna mig rätt så jävla enformig). Kom in på T-centralen vid 7:20 och var inte på jobbet förräns strax innan 8, SÅ jävla otacksamt. En rolig sak hände när jag gick i den fula gången ut från T-banan, en tjej ropade bakom mig, "ursäkta", när jag till slut fattade att det var mig hon ville prata och stannade, sprang hon i kapp och sa "jag ville bara säga att du hade så fina stövlar". Jaha tack och sen gick hon. Var lite förvånad över att hon var så noga m att få fram det när hon uppenbarligen sket i var jag köpt dem. Slut på mjölken i kaffeautomaten.

Har inte hittat ngn javautvecklare ännu, mest troligt står det mellan två norska killar, Trym och Kolbjörn(lovar att återkomma m nya uppgifter när jag har ngr). Nu ska jag påbörja faktureringen, det är himla roligt...

3 Comments:

Blogger Andrea said...

M, det har varit allt annat än tråkigt att läsa om ditt liv!

Trym? Kolbjörn? Säg att du skämtar...

onsdag, oktober 05, 2005 11:26:00 fm  
Blogger Andrea said...

Jag såg att det var Kanelbullens dag på morgonen, sedan glömde jag helt bort det. Så när jag skulle till Jeanette på middag så köpte jag istället en jättemuffins som present/efterrätt! Hädelse. Och jag som älskar kanelbullar...

Men, muffinsen var toppen. Från Muffinsfabriken i Midsommarkransen. Finns en på Söder oxå, i Skanstull mittemot Åhlens på väg ut på bron. Dom har säkert 25 sorters muffins. Man står som ett fån i 5 minuter innan man lyckas välja. Igår blev det saffran/mandelmassa. (det här börjar låta som en spamkommentar...)

onsdag, oktober 05, 2005 11:32:00 fm  
Blogger em said...

Har verkligen gillat att läsa dina bloggar! Det är helkul att ta del av andras vardagar faktiskt. Det blir ofta intressanta små "analyser" av vad dagen innehållit. Och nu; Go kejt22!

torsdag, oktober 06, 2005 11:58:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home