torsdag, oktober 06, 2005

Kafferast?

Hallojsan skojsan, detta blir min sista bloggdag men jag kan ju alltid starta en egen blogg om jag får abstinens av att inte delge er mina viktiga förehavanden. Eftersom att bloggen igår gick ned pga hundratals requests om status på mina tester så sammanfattar jag dem omgående: Det gick skit. Man skjuter på lanseringen i 1-3 månader.

Hämtade barnen på dagis och var hemma och lajjade med bokstäver. De somnade tidigt och jag slutförde min fakturering vilket inte gick helt smärtfritt men nu är det en månad till nästa gång.

I morse var jag på dagis i 40 min då flera fröknar hade problem m att ta sig till jobbet. Fick klippa och klistra m Ingrid samt se Holger och Calle(hans polare(eh..?) från i söndags) reta upp varandra. I morgon ska vi käka pizza m Calle, Clara+mamma så vi fortsätter hårdträningen i två småkillars sociala inkompetens.

Nu ska jag ha kafferast. Riktigt underskattat måsta jag säga, eller vad tycker ni?

2 Comments:

Blogger em said...

Ääääälskar kafferaster!

torsdag, oktober 06, 2005 4:39:00 em  
Blogger M said...

Fattade just nu att jag har bloggat en dag för mkt. Ledsen för det, blandade ihop det i och med att UP bloggade samma dag som jag började men kom nu på att hon skrev om onsdagen. Babbel, babbel, jag verkar ha psykt svårt att sluta med detta. Hej då.

torsdag, oktober 06, 2005 9:13:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home