onsdag, oktober 19, 2005

Semester, någon?

Har en våldsam längtan efter att åka till solen under mitt höstlov, v. 44. B och jag hade pratat om att åka någonstans, men han har ingen lust att åka på solsemester och kan heller inte ta ledigt en hel vecka. Jag har egentligen inte råd att åka någonstans heller, eftersom vi åker bort över jul, men man kan ju alltid drömma... Om någon ser an superbillig resa och har lust att dra iväg med mig så vore det ju toppen!!

Detta är min sista bloggdag och jag ska väl egentligen skriva om något som hänt under dagen. Dock inte mycket nytt: lektioner hela dagen, sedan utvecklingssamtal. Ska snart ha ett till så jag lämnar nu med varm hand över till Baffy som blir nästa veckobloggare. Hej på re´!

1 Comments:

Blogger em said...

Njaaa... Tack ändå!

måndag, oktober 24, 2005 5:05:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home