tisdag, oktober 18, 2005

Björns sjuka drömmar

Vaknade i morse av att B ligger och viker sig och ropar: "Ha, ha, du träffade mitt emellan ögonen!" Det var dock inte till mig han sa detta, utan till Mattias Borg i en dröm där MB tittar fram runt en husknut och skjuter med en vattenpistol rakt i B:s fejs. Skratt i drömmar låter otroligt roliga och liksom tillgjorda!

Hade utvecklingssamtal hela dagen. Sedan arbetslagsmöte ett par timmar. Förberedde inför morgondagen och drog sedan hem. Powernappade i soffan och gick sedan på boxpass. Vid tredje övningen (i princip fortfarande uppvärmning alltså) då jag står och slår mot tränaren håller jag på att börja spy av utmattning. Det håller sedan i sig hela passet.
Gick hem och lagade pasta med prosciutto, mozarella, pesto, körsbärstomater, ruccola, avocado, parmesan. Det blev lite för mycket av det goda, mycket glupsk efter träningen...

Tittade på Floor filler som jag fastnat lite för. Tänk vad kul att vara duktig på att dansa! Nu är jag förpassad till datorn eftersom Bayern Munchen - Juventus visas på ZTV... Och det är ju en himla tur, för då kan jag ju skriva dagens blogg!