torsdag, november 10, 2005

Ropsten och Coldplay

På grund av vagnbrist(vad i helvete innebär det???) går nu tågen till Ropsten endast var tionde minut. I realiteten, på sin höjd, varje kvart. Passar mig perfekt...eh.

Annars - makalöst mycket Coldplay i mina öron. Arbetsmöten och personliga kontakter som hindrar mig från att sitta med mina lurar på känns vansinnigt onödiga. Eftersom att min mp3 spelare har lagt av har jag börjat se nya möjligheter med min bärbara dator, kommer nu hävda att jag av hemlig anledning behöver ha den samt istoppade hörlurar m mig på ex lunch, möten eller samtal m ny javautvecklare.

Mest lysssnade låtar just nu:
1. Yellow
2. Square one
3. Fix you

8 Comments:

Blogger uf said...

1. Green Eyes var min bästa igårkväll.

torsdag, november 10, 2005 4:23:00 em  
Blogger M said...

Var det Johnny Cash låten?

torsdag, november 10, 2005 4:39:00 em  
Blogger Andrea said...

Om det är nån tröst - och det är det knappast - så tänkte jag på dig imorse när jag såg det där med Ropsten-tågen. Stackars Maria tänkte jag. Fast du har ju i alla fall en bra ursäkt för alla gånger du blir sen till nåt! Eh... inte för att det händer ofta... eller nåt...

torsdag, november 10, 2005 5:30:00 em  
Blogger em said...

Börjar förstå att jag missat något som inte lyssnat in mig på Coldplay...

Min bästa låt i onsdags: John the revelator på mycköö, mycköö hög volym i bilen på väg hem från en lång arbetsdag.

fredag, november 11, 2005 10:33:00 fm  
Blogger M said...

Men den låten är bara så jävla bra, hade tänkt skriva in den också men den passade tyvärr inte in i sammanhanget.

fredag, november 11, 2005 11:18:00 fm  
Blogger uf said...

green eyes spelade dom inte på konserten. Det var min bästa låt hemma på stereon...

Idag är bästa låten Snart kommer änglarna att landa.

fredag, november 11, 2005 12:28:00 em  
Blogger em said...

Med?

fredag, november 11, 2005 12:42:00 em  
Blogger up said...

låter som det skulle vara ett Uffe-alster...

min bästa låt idag är Barcelona

fredag, november 11, 2005 1:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home