fredag, november 11, 2005

Dataspel

Tjoho, fredagkväll. Idag åkte jag buss till jobbet which means att jag inte kan avlägga den senaste trafikavvikelsen från SL beträffande Ropstentågen. Hade ett möte på fm som gick till historien, om ni har hört den upprörda tanten som klagar över att P4 spelar flera radioprogram samtidigt kl 2.04 på natten så vet ni vad jag snackar om. Denna dam eldade i princip upp sig lika mkt ju längre mötet fortskred o iom att det vara telekonferens så fick jag exakt den rätta känslan...hur roligt som helst. Satt och vek mig järnet i ett inglasat konferensrum helt själv. Ingen blev tyvärr förvånad.

Möte på söder och därefter aw hos ett spelbolag en våning upp. Verkligen en konstig tillställnig eller också helt normal. Alla satt och spelade spel när vi kom upp i ett hörn. Verkade iofs hus kul som helst, typ jeopardy - en låt spelas och sen får man olika alternativ som ens spelare ska gissa på. Skulle gå hem på en TS-middag garanterat. I det andra rummet fanns ett "spel" eller vad man nu ska kalla det, där man kunde surfa runt i norrländsk natur. Gå över skogen eller surfa ner bland brännässlorna och vassen, jävligt snygg grafik. Nästan som Google earth, har ni laddat ned det??? SÅ jävla coolt, NY har verkligen möjligheter för dig UP!! Man kan gå ned på olika gator ocg kolla ställen, hotell och fakta, telefonnummer till dem.

Snackade precis m UP som var och käkade(söp)på Lindahl och ska komma hit och fortsätta sin resa(?).