söndag, november 20, 2005

Bambocha!

Ullis, kom vi hem vid fyra eller är det bara som det känns i dag? Har varit otroligt trött hela dagen... Lunch på McDonalds och sedan var jag och hälsade på Annika på mitt jobb (är mammaledig just nu) som flyttat till Årsta, höll tyvärr på att somna i hennes soffa så jag gick hem och somnade i min egen i stället. Åt stekt falukorv till middag och har sett på den extremt dåliga serien One Treee Hill, men jag hade inte ens energi att byta kanal, än mindre ta mig upp ur soffan för att göra något vettigt. Nu överväger jag att gå och lägga mig, men det känns nästan oöverstigiligt jobbigt att borsta tänderna.....

7 Comments:

Blogger Andrea said...

Stekt falukorv låter asgott, jag ska äta linssoppa till lunch... Ska gå ut och köpa en rejäl ring som M och jag kan leva på tills vi åker.

måndag, november 21, 2005 12:32:00 em  
Blogger up said...

se bara till att inte koka korven - det verkar ju mkt äckligt

måndag, november 21, 2005 1:21:00 em  
Blogger em said...

Jevlar, kl 4?! Blev det utgång sedan? Själv åkte jag hem och hostade... Har nu hittat en för gammal hostmedecin i städskåpet hemma som jag skåpsuper lite av.

måndag, november 21, 2005 5:01:00 em  
Blogger M said...

Sköna kommentarer, shoppa en ring falukorv låter bara så äckligt. Att den blir grön efter ett par veckor också, om ni inte har en osedvanligt god aptit.

Internet var oåtkomligt härifrån igår. Fick lite abstinens.

tisdag, november 22, 2005 9:47:00 fm  
Blogger M said...

Det skulle jag också, använde inte ni Fernet som lite hostmedicin tidigare?

tisdag, november 22, 2005 10:32:00 fm  
Blogger uf said...

Vi komhem 4. Och jag kände samma sak i söndags, kan vi ha blivit drogade????

tisdag, november 22, 2005 12:49:00 em  
Blogger em said...

Ja, Maria brukar ha en tendens att bjuda på kaffekask utan kaffe när man är där, så det kan mycket väl hända att hon drogade er där.

Jag skåpsuper på jobbet; har hostmedecinen i en påse (tyvärr plast, papper hade känts mera smyg) som jag plockar fram i bland och halsar ur. Dock ej när eleverna ser på.

tisdag, november 22, 2005 2:31:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home