onsdag, november 23, 2005

Initialfasen

Onsdagar är min mördardag, har lektioner oavbrutet mellan 8.00 till 15.30, dessutom har skolan infört ett käckt "nu ska vi få ordning på nedskräpning och stökighet"-program, vi ska då se till att eleverna städar bänkarna med ett illaluktande medel om det är klotter på dem. Rätt effektivt sätt att få dem att sluta kludda på bänkarna, men trist nu i initialfasen, har känt mig hög av det där medlet hela EM.

Anders i mitt arbetsrum fyllde år i dag så då fikade vi wienerbrödslängd i arbetsrummet, eftersom typ alla där är så beskedliga och måttliga så tror jag att det slutade med att jag åt halva längden själv. Sedan kom jag över en bit schysst sockerkaka på lunchen och till middag åt jag en sliskig tunnbrödsrulle med extremstabbigt mos och räksallad. Är mycket nöjd med mina matvanor i dag... NOT!

Avslutade med att klättra i kväll, det gick rätt bra! Jag klarade en 5b+ bana med motlut, tungt så in i bomben men jag kom upp. Nu värker mina armar.... och jag tror att jag har lite separationsångest så här sista kvällen med bloggen, det känns lite trist att lämna över. Men jag ser å andra sidan fram emot att få höra om vilka najsa fyllningar ni kommer att ha i era tyska bullar denna vecka; så... The Blog is all yours E-M!

1 Comments:

Blogger em said...

Nej, jag fattar inte det där med bullarna??

torsdag, november 24, 2005 2:40:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home