fredag, december 02, 2005

Racertempo

Jag fortsätter i samma stil och bloggar varje dag. Ev. porrbilder läggs ut på ni vet var! Tyvärr kan jag inte ta några bilder på söndag men nästa helg blir det desto fler efter ni dåsat av i glöggdimman. Stora planer är på gång inför nästa helg - var beredda!
Idag har vi forskat i harspår och vargspår (hund). Jag drog några rövarhistorier om nyinköpte stövaren Florry (apropå harar som Florry var tänkt att jaga) som bara blev tjockare och tjockare. Farsan sa åt mamma att sluta ge hunden massa gosaker för hon blir så fet. Mamma försökte intyga sin oskuld men farsan trodde inte på henne. Dan före julafton dök förklaringen upp, Florry födde ca 8 valpar i rask takt. Dagen efter när pappa kom hem hade det kommit ännu en. Jag tog hand om en som jag döpte till Carolina (hade kunnat vara Lajka). Jag var utklädd till präst och satte lite plast på huvudet på C så hon inte skulle bli blöt.
(Min bästa lek när jag var liten var när jag var präst...)

2 Comments:

Blogger em said...

Jag anar en ny karriär Baffy...

fredag, december 02, 2005 2:39:00 em  
Blogger M said...

Så talar en sann djurvän!

lördag, december 03, 2005 1:32:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home