måndag, december 05, 2005

Hälsning från en sann djurvän

Ja, då är det klargjort att jag är en sann djurvän. Det var inte jag som sa det. Med en så bra start levde Carolina lyckligt i alla sina dagar hos en annan familj.

Helgen spenderades i Dalarna. Fika lite i Ludvika med Anki o Sanny som numera har bosatt sig där. Sanny blev så förtjust i folklorens vagga och gjuter numera dalahästar med hästhuvud och gäddkropp.

Dessutom har jag fått mycket god mat och varit på julmarknad i Falun. (Sanny var hemma då).
Gick lite på stan i lördags. Fikade på stan med P:s päron.

Idag blev det 3 lussebullar till frukost och en snabb cykeltur, skönt att snön är borta.
Hoppas ni andra haft en mer händelserik helg.
Börjar ni vara lite spända inför TS-dagen?
Hur var middan igår?

4 Comments:

Blogger em said...

På mycket brett dalamål:
Kaffe, fika, Ludvika!!!

måndag, december 05, 2005 5:49:00 em  
Blogger M said...

Känner mig personligen lite snuvad på Sanny men förmodligen småaktigt så väljer att önska dem lycka till. Har ni ngr nyheter om huset och Åre?

tisdag, december 06, 2005 1:12:00 em  
Blogger em said...

Middagen hos kejt22 var underbart god!!! Önskar av flera anledningar att jag inte tagit bilen (anl. 1: körde fel flera gånger på vägen dit, anl. 2: körde även fel på vägen hem, hur dåligt lokalsinne kan man ha???, anl. 3: det serverades vin, anl. 4: det severades lyxglögg).

tisdag, december 06, 2005 2:24:00 em  
Blogger M said...

Ja det var mycket gott vill jag också tillägga.

tisdag, december 06, 2005 4:10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home