tisdag, december 13, 2005

Ctrl+Alt+Delete

Vilke risig aktivitet det var på bloggen... Lucia har precis varit här, mycket stämningsfullt, sparar dock det bästa luciatåget till i morgoneftermiddag.

Känns lite som om jag bor här. Stängde stället igår och öpnnade i morse. Fick till på köpet feber igår så nu käkar jag tabletter. Idag kommer Bryngelson och Niklasson ned för att köra tester. Precis när jag börjar flagga för att testresultaten är oroväckande asdåliga så kommer ett mail att from nu är jag ansvarig testledare. Känns jävligt bra, funderar på att ta en Ctrl + Alt + Delete på lördag.

2 Comments:

Blogger uf said...

Betyder det en rejäl julfylla?? Du kanske har streptokocker...

tisdag, december 13, 2005 12:41:00 em  
Blogger M said...

nej, inget halsont i alla fall. Just precis, en fet julbläcka är vad jag räknar med. Och sen slå klackarna i taket och dansa med en massa äckliga gubbar.

tisdag, december 13, 2005 12:50:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home