onsdag, januari 11, 2006

Söder glöder!

I dag ska jag återlämna ett par alldeles för tajta brallor som en duktig säljare på Weekday övertalade mig att köpa. De har sedan legat i en påse och när jag försökte prova dem i lördags insåg jag rätt snabbt att de antagligen har lurendrejerispeglar på affären.... Hur som helst måste jag ju tröstäta efter att jag lämnat tillbaka dem, så jag och kejt22 tänkte ses vid halv sex-sliret och fika/äta någonstans på heta söder. Flera som vill äta i stället för att ha sneva jeans?

4 Comments:

Blogger M said...

Jag kom faktiskt till söder just den tiden igår, synd att jag inte kollade bloggen hade varit nice att se er en stund!

torsdag, januari 12, 2006 8:04:00 fm  
Blogger em said...

Ja, vad synd. Vi åt skitgoda och syndiga crepes på A la Crepe!!

torsdag, januari 12, 2006 4:27:00 em  
Blogger M said...

Jobbade i och för sig så jag hade väl knappast hunnit säga mer än mors och godbaj och så behandlar man endast Rob. Enligt Ullis.

torsdag, januari 12, 2006 8:51:00 em  
Blogger em said...

Stackars Rob.

fredag, januari 13, 2006 2:32:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home