måndag, februari 27, 2006

2 dagar kvar...

Den här veckan kommer UP och jag ha alla möjligheter i världen att avslöja allt om övriga i TS... UF och Kejt i varsitt alpland, Andrea i Bangkok(eller? gissar mest trots att jag varit inne på er blogg för att kolla upp)Kalk har sportlov och den 7:e lyser lyser fortfarande m sin frånvaro.

2 dagar kvar. Kalk och jag värmde upp i fredags m en Depechekväll, helt ljuvligt, typ 20 år gamla låtar som fortfarande är så satans bra. Dagens låt är för övrigt A pain that I´m used to, en låt som är lite brysk i början men otroligt bra. Kalk och jag började vid 12 sliret på natten surfa efter tidigare spellistor från turnén. Skyller på den sena timmen att jag inte kommer ihåg om denna fanns med. Kommer i alla fall ihåg att Lilian inte spelats ännu men att vi övertygade oss själva om att första gången antagligen blir i Sthlm... Säkert.

4 Comments:

Blogger em said...

Ha! Varför vara ute och tex åka skidor eller långfärdsskridskor i solen när man kan jobba med att förbereda utvecklingssamtal! That is a pain that I am used to... I stället för att sitta här och tycka synd om mig själv ska jag nu försöka vråljobba (och samtidigt smygblogga lite så att inga gamla synder kommer upp till allmän beskådning när ni tror att ni har bloggen för er själva...!). Lyssnar samtidigt till The singles 86-98 som förberedelse inför onsdagen. Kom just på att jag måste kolla om någon av kvällstidningarna skrivit om Göteborgskonserten igår! Hur ska jag hinna jobba...

måndag, februari 27, 2006 12:46:00 em  
Blogger M said...

Wow, de inleder med dagens låt fan vad schysst! Ingen Lilian dock...men som sagt Sthlm blir den första gången. Vet inte riktigt vad jag ska säga om GP:s recension, 4 av 5(antagligen?) men den lät rätt trist och han verkade ju rätt less på Dave...men jag har iofs rätt hög tröskel gällande honom :D

måndag, februari 27, 2006 2:09:00 em  
Blogger up said...

lite avis på er som ska gå på kul konsert i veckan. Jag ser iaf fram emot att få höra om det på fredag och kanske även få spisa de sköna låtarna. läste för övrigt på nätet i helgen om att PSB nu har öppnat i de nya lokalerna och att "alla" hade varit där opening night

måndag, februari 27, 2006 2:33:00 em  
Blogger Andrea said...

Ar ganska road av att M verkar tro att det inte finns datorer i andra lander... Eller att vi inte helt enkelt skulle kunna hamnas nar vi kommer hem.

tisdag, februari 28, 2006 6:47:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home