torsdag, februari 23, 2006

Inget

Träffade Anki H i veckan som berättade att Johanna köpt hus i Malmö, ett nytt med inflyttning nästa år. Jessica är utomlands och softar i två veckor. Gurkan har fått en son för ett tag sen. Kalk fyller år nästa lördag. Jag missade ett samtal från Spectronic igår vid halv 11 tiden på kvällen. UF kanske också har köpt lite väggar och tak?(länge sen senaste rapport om ämnet man helst inte uttalar här). Manges humör är helt korrelerat med Sveriges dagsform i OS - i går var han väldigt följsam.

Jag är astrött på ful vinter och längtar efter vår. Funderar på att sticka ut och köpa sommarkläder för att intala mig själv att den snart är här. Måste bara träna upp en schysst midja lite snabbt med tanke på att ett skärp just där verkar vara helt obligatoriskt i vår. Det är fortfarande mer än 2 månader kvar tills vi åker... iofs en hel del tid kvar för att välja ut ett passande skärp för en opassande midja.

17 Comments:

Blogger up said...

undrar vad Spectronic ville - jag räknar med återkoppling om det här på bloggen.

skärp i midjan kommer jag nog få klara mig utan. tror inte direkt att det pasasr min kroppsform. jag får väl konsultera ebba eller sofi och se om de har några ersättningstips för oss som inte är byggda för vårens mode. Det blir väl typ A-line då. man kanske kan damma av någon av sina gamla skjortor från Litsvägen-tiden... Ska man även ha skärp till sin bikini tro? kanske lite bond bruds-stil med handgranater och andra vapen hängande från skärpet. Kan ju vara bra om man träffar på en närgången fisk.

diskuterade med min PT i morse huruvida det finns några jeans som Anja Pärson kan köpa. har ni sett vilka otroligt stora lår hon har.

torsdag, februari 23, 2006 10:04:00 fm  
Blogger em said...

Jag tror på högt skuren baddräkt (tänk baywatch) med flätat skärp i midjan.
Intressant diskussion med PT! Vad kom ni fram till?? Ett par Bobson av gammal modell kanske kunde funka?

torsdag, februari 23, 2006 11:36:00 fm  
Blogger up said...

flätat skärp - där har vi nåt!

vi kom inte riktigt fram till ngt om vilka jeans som skulle passa, men jag antar att pösjeans är enda lösningen.

torsdag, februari 23, 2006 1:15:00 em  
Blogger M said...

Känns som om Anja har lite samma kroppshydda som ett av exen till en av TS medlemmar. Min gissning är att antingen specialbeställer hon jeans och annars skulle jag tipsa henne att kontakta det hemliga TS-exet för att kolla var han inhandlar sina jeans.

fredag, februari 24, 2006 9:37:00 fm  
Blogger M said...

och angående Spectronics ärende är detta fortfarande outrett, misstänker dock att det handlade om nåt mycköt, MYCKÖT viktigt.

fredag, februari 24, 2006 9:38:00 fm  
Blogger em said...

Vem är TS-exet??? Jag har bara haft killar med smala ben...

fredag, februari 24, 2006 2:09:00 em  
Blogger up said...

exet kommer från Brunno, om jag inte misstar mig helt...

fredag, februari 24, 2006 2:33:00 em  
Blogger em said...

Minsann, det urholkar urvalet en del...då tror jag att jag vet!

fredag, februari 24, 2006 2:52:00 em  
Blogger up said...

egentligen kanske det inte urholkar urvalet sådär jättemycket. De flesta i TS har väl nån gammal brunflobo i bagaget...

fredag, februari 24, 2006 4:22:00 em  
Blogger M said...

Hahahaha, ja faktiskt kommer ingen undan där. Skinnen tilltalade de flesta fjortisbrudar...stadsbor som öbor.

lördag, februari 25, 2006 6:48:00 em  
Blogger up said...

och även riktiga lantisar

måndag, februari 27, 2006 2:16:00 em  
Blogger M said...

och bybor med för den delen...

tisdag, februari 28, 2006 1:44:00 em  
Blogger up said...

jag syftade på mig själv med lantisar. är det jag eller nina som är bybo?

tisdag, februari 28, 2006 2:07:00 em  
Blogger M said...

Det är jag och Kalk... och med all säkerhet nummer 7 också.

tisdag, februari 28, 2006 10:06:00 em  
Blogger up said...

är storviken en by?

onsdag, mars 01, 2006 9:20:00 fm  
Blogger M said...

well...en håla? eller en vik kanske.

onsdag, mars 01, 2006 10:49:00 fm  
Blogger up said...

en stor vik kanske

onsdag, mars 01, 2006 11:00:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home