tisdag, augusti 22, 2006

Tips på musik?

Var inne på sats.se för att kolla ett schema. På sidan där man presenterar odenplans anläggning visar det sig att UP och jag med och visar lite övningar. Inget särskilt med det.

Kul med TS-middag på fredag. Aktiviteten som jag är ansvarig för är att vi ska leka ett litet spår ur Metropol. Dvs inte säga Ja, NEJ eller KANSKE(det tredje alternativet är jag osäkert på, kommer nån ihåg?) på en timme under kvällen. Sen kan vi leka den där leken HER, DER EVERYVER, som jag lekte med den finska lekguiden på min senaste charter(obs, gjorde inget rookiemisstag...)

Jag behöver ny musik, är det någon som har ett tips?

7 Comments:

Blogger kejt said...

Något förslag på musik har jag inte.

tisdag, augusti 22, 2006 3:41:00 em  
Blogger M said...

Tack för att du tog dig tid och berättade det.

tisdag, augusti 22, 2006 4:30:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag har så dålig musiksmak, kan inte tipsa om något.

För övrigt är jag på MSN - just nu!!!

tisdag, augusti 22, 2006 4:31:00 em  
Blogger em said...

Vad jag viker mig just nu åt Kejts och Marias kommentarer!!
Har Hello Saferide´s nya kommit ut? Den har visst fått bra recensioner.

onsdag, augusti 23, 2006 6:03:00 em  
Blogger M said...

Precis den har jag faktiskt tänkt på!! Bra tips, tack!

torsdag, augusti 24, 2006 11:34:00 fm  
Blogger kejt said...

Hallå! Jag tränade ju på att inte säga ja, nej eller kanske...
UP-stajl; dvs så komplicerat som möjligt.

torsdag, augusti 24, 2006 10:25:00 em  
Blogger em said...

Åh, har du börjat tjyvträna!!

fredag, augusti 25, 2006 3:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home