lördag, december 15, 2007

God Jul!

















hjälmdags snart!?!

4 Comments:

Blogger em said...

Ha, ha, söta tomtar! Har du pysslat UP?
God jul på er alla!! Om 6 dagar ligger jag med en drink (alkoholfri, men ändå) i ena handen, en bok i den andra och njuter av en förhoppningsvis behaglig sol och värme på Fuerteventura. Naaaajs.

tisdag, december 18, 2007 4:40:00 em  
Blogger kejt said...

Julfriden lyser från det gemensamma hemmet förstår jag ! ; ) Hoppas allt är bra med er, blir det något besök i Sverige till jul?

onsdag, december 19, 2007 1:04:00 em  
Blogger up said...

haha, ja det lackar mot jul i det gemensamma hemmet, aven om det inte ar sa mkt julpynt uppe annu. ska forsoka atgarda det i helgen. tyvarr inte Sverige ijul, ska testa jul i NYC i ar, men har bestamt mig for att det ska bli Bole nasta ar.

Visst ar tomtarna sota!? Det ar min mamma som gjort dem pa sin tovningskurs och skickat till mig.

Later harligt med sol o bad i jul. Vad ska kejt gora?

onsdag, december 19, 2007 4:22:00 em  
Blogger M said...

De var fantastiska!! Jag kan tänka mig fler julkort från lägenheten. Jag har tyvärr inte varit så inblandad i julstök ännu, jobbat mina 40 timmar på tre dagar så nu ska jag börja julladda. Hjälmdags hinns väl tyvärr inte med:( så det blir ett betydligt tråkigare sätt att säga det på men God jul kära TS!

torsdag, december 20, 2007 8:46:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home