onsdag, mars 22, 2006

ung är yngst

Hej hej,

Det vore ju himla trevligt att få fira min födelsedag med TS och därför tänkte jag föreslå en liten middag hos mig. Ni vet, det gamla vanliga:) För att göra det hela lite mer lockande kan jag fresta med en Absolut Raspberri som jag köpte på tax free när jag var ute och åkte häromsistens som jag behöver hjälp med att dricka upp.

Jag har hört mig för lite om era planer under helgerna framöver och det verkar lite svårt att få ihop det så att många kan den närmaste tiden. Jag föreslår därför lördagen den 22:a april. Hur ser det ut för alla? Min ma o pa kommer på besök i helgen så man vet ju aldrig om hela Raspberrin går åt då, men jag ska göra mitt bästa för att de ska hålla sig i skinnet.

17 Comments:

Blogger M said...

Well... på en månad misstänker jag starkt att du kan trycka i dig raspberrin men - ja, jag kommer gärna den 22:a!

Sen får vi se om vi dricker champagne, portvin, sake eller sprit(detta är ju ett ämne där TS kreativitet flödar)

onsdag, mars 22, 2006 12:52:00 em  
Blogger em said...

Trevligt, jag kommer gärna! Tror inte heller att formen av alkohol har så stor betydelse, mer ATT det är alkohol...

onsdag, mars 22, 2006 3:12:00 em  
Blogger up said...

härligt! Det här ser lovande ut, även UF har mailledes bekräftat att hon kan den 22:a. Sysst också att ni inte är så petnoga med Raspberrin, då kan ma o pa gå loss bäst dom vill i helgen

onsdag, mars 22, 2006 3:30:00 em  
Blogger up said...

Kanon! då saknar vi bara bekräftelse från AS. gör hon några besök på bloggen nuförtiden?

onsdag, mars 22, 2006 3:53:00 em  
Blogger M said...

Nej, väl hemma hon lyser honmer med sin frånvaro än när hon befann sig på värsta hippiestället i Thailand...

Skitkul att det funkar för alla hittills!! Om ett dygn befinner jag mig på Arlanda, sippandes på ett glas cava...eller sake eller en stor stärsk eller nåt.

onsdag, mars 22, 2006 4:14:00 em  
Blogger Andrea said...

Spänningen är olidlig, kan jag eller kan jag inte...

onsdag, mars 22, 2006 5:53:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag...

onsdag, mars 22, 2006 5:55:00 em  
Blogger Andrea said...

...tror...

onsdag, mars 22, 2006 5:55:00 em  
Blogger Andrea said...

...att...

onsdag, mars 22, 2006 5:56:00 em  
Blogger Andrea said...

...jag...

onsdag, mars 22, 2006 5:56:00 em  
Blogger Andrea said...

...kan.

onsdag, mars 22, 2006 5:56:00 em  
Blogger Andrea said...

Jo. Jag kan. Och jag vill bara dricka Raspberri! :-)

onsdag, mars 22, 2006 5:57:00 em  
Blogger M said...

Tjoho!! En spritad Andrea är något av det bästa som kan hända!!! Kul att du kompenserade din frånvaro med 7 starka inlägg!

onsdag, mars 22, 2006 9:08:00 em  
Blogger Andrea said...

Jag vill bara meddela att jag varken spritar eller röker.

Särskilt mycket.

onsdag, mars 22, 2006 9:42:00 em  
Blogger up said...

Älskar att det blivit så många inlägg helt plötsligt. Dessutom toppen att Andrea kan den 22:a. Då har vi det spikat. Nu ska jag verkligen se till att det finns Raspberri kvar så att andrea kan få sprita (inte särskilt mycket - my ass).

Andrea, kanske ska du ska ta och köra igång veckobloggen igen? Vore ju intressant för oss andra att få höra vad du gör nu på dagarna.

torsdag, mars 23, 2006 8:54:00 fm  
Blogger M said...

Men Andrea, ska jag tolka detta som att du knarkar?

Ja det är toppen, blir skitkul det här.

torsdag, mars 23, 2006 10:10:00 fm  
Blogger Andrea said...

Arbetslös, schmarbetslös, jag har jobbat för fullt sedan jag kom hem. Och för övrigt så gör jag samma sak på dagarna som jag gjorde innan jag åkte bort.

Dvs är en grinig kärring.

Men visst jag kör igång, står ju högst på listan trots allt.

söndag, mars 26, 2006 3:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home