tisdag, oktober 10, 2006

LOL

Har skrattat at era inlagg och kommentarer, saknar er sa otroligt mycket och kanner mig lite missnojd over att jag missar roliga saker hemma!! Men det ar val inte sa illa har heller, har forsokt sola lite i dag men det var typ regn i morse och sedan mulnade det till pa em. Jag ar inte sarskilt brun tyvarr. Men maten ar fin (at en underbar pizza till lunch; kocken ar ledig) sa jag kommer snart att vara lite schysst afrikanskt rund och trind. Jag har inte inlett nagon semesterromans, de andra manliga volontarerna har ar ca 22 ar och ratt ointresserad av mig nar snygga afrikanskor med ungflicksbrost radar upp sig sa fort vi gar ut. Inte for att jag tycker att dom ar intressanta heller, sa det sa! Sedan har jag lyckats bli kompis med tva andra volontarer som jobbar pa en skola, jag tror att den killen ar bog. Det som aterstar ar dom som jobbar har, jag roar mig lite med att spana pa en av dom, om man bortser fran den ratt obegripligt baggy kladstilen som en del svarta killar har sa ar han en riktig pudding. Han verkar dock inte sa intresserad av mig, ser mest lite uttrakad och overseende ut nar jag forsoker prata med honom. Jag ser fram emot nar vi har gift oss och jag ska skriva min version av 'den vita masajen', han ar muslim ocksa sa det kan ju bli en korsning med 'inte utan min dotter'. Kan bli en bestseller, eller vad tror ni?

2 Comments:

Blogger em said...

Du kommer att kunna göra bok av din blogg! Det är ju rätt poppis numera. Tyvärr fungerar det nog inte på TS-bloggen med våra högst sporadiska inlägg...
Naturligtvis heter de där afrikanskorna Jasmine också!!!

onsdag, oktober 11, 2006 4:55:00 em  
Blogger kejt said...

Har traffat en Panina och en Mirjam, dom springer efter tva andra volontarer har. Dom bor i ett hus som dom 'lanat' av en tysk karl, jo hej du!

onsdag, oktober 11, 2006 9:52:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home