onsdag, september 24, 2008

Lästips som leder till ett gott skratt

I morse på väg till jobbet kollade jag mina mail på telefonen(det absolut enda som funkar bra med i övrigt helt värdelösa telefon) och blev i samband med det fulast på både saltsjöbanan och T-banan. Jag satt och asvek mig åt tre olika mail som UP skickat under en lektion(21.00 ..?) Helt enkelt olika utdrag ur vår blogg. Jag kan verkligen rekommendera en tillbakablick i bloggen, främst på kommentarerna. Ni har garanterat en kul stund framför er.

3 Comments:

Blogger em said...

Något särskilt inlägg som du kan tipsa om? Själv har jag just haft en annan nostalgitripp, har kollat på kort från vår Karibienkryssning. Jeevlar, vad sugen jag blev på att åka igen!!!

torsdag, september 25, 2008 9:03:00 fm  
Blogger kejt said...

Ja, vad kan vara så kul - är vi skoj i team skoj?!

fredag, oktober 03, 2008 10:51:00 fm  
Blogger up said...

Vi var faktikst ganska skojiga en gang i tiden. Ett klassiskt inlagg handlar om snickare Andersson och Snurren. Ett annat om nar AS traffat pa Peno och Sofia Homberg (eller ar det Bernholm...). Check out Nov 14, 2005 och Nov 1, 2005, bland annat:)

fredag, oktober 03, 2008 6:25:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home