måndag, juni 16, 2008

Hey b--tches - what's going on?!?!

9 Comments:

Blogger em said...

Not much; ammar, äter, sover...! Kul att höra från dig, hur mår du UP?
Själv har jag det soft och lever efter Sams mat- och sovklocka som synes ovan. Han har dock varit mycket schysst och låtit sin mor dammsuga och torka golven idag (inte för att jag hade haft något emot om han hade protesterat och velat att jag skulle sitta med honom i famnen istället:). Skämt åsido, vi har haft besök av mor- och farföräldrar i omgångar här så det har inte blivit så mycket "vardag" i vårt nya liv ännu. När kommer du till Schweden UP??

måndag, juni 16, 2008 7:44:00 em  
Blogger up said...

haha, harligt att mitt lilla upprop fick effekt.

Kul att hora om ditt "nya" liv Eva-Marie! Later asmysigt, aven om jag tycker att du valde en lite konstig aktivitet att roa dig med nar han sover:) Ser aven fram emot att se bilder pa den lille guldklimpen.

Jag kommer till Sverige den 3 augusti. Ska bli askul. Tva veckor, varav den forsta i Sthlm och den andra i Bole. Vore verkligen kul om man fick chans da att traffa alla. Aven Sam sa klart!

Annars bra har. Har varit rejalt varmt har pa sistone och vi har passat pa att komma ut fran stan pa helgerna och har akt ut till New Jersey och kort omkring och softat pa stranden. Inte badat i havet an, det ar val for kallt for det, men det ar hursomhelst asskont att ligga pa stranden och softa. Lustigt nog har Asbury Park blivit "vart" stalle och det kanns ju helt ratt. ska aka tillbaka for en langhelg over 4 juli.

måndag, juni 16, 2008 9:14:00 em  
Blogger Andrea said...

Not much here either: jobbar, sover, kollar tv. 3 jobbpass kvar till semester dock! Fyra veckor i år, värsta industrisemestern. Har jobbat på rätt mycket sedan Thailand så jag unnar mig 4 veckor. Blir camping igen, först till Öland sedan Schweiz typ. Ja, via några länder på vägen förstås... I år har vi köpt en campingguide så vi kommer inte köra vind för våg som ifjol...

Jag är hemma i augusti! Då jobbar jag på Amelia, så jag har massa tid att ses på kvällarna. Skoj!

måndag, juni 16, 2008 10:20:00 em  
Blogger up said...

haha, ja det ligger ju onekligen nagra lander mellan Oland och schweiz:) maria och jag kan for ovrigt tipsa om boende pa Oland - men just nu kan jag inte komma ihag vad stallet heter.

Kul att du ar hemma i aug, blir kul att ses da!

Har ngn sett Sex and the City-filmen forresten? Det har jag. bra!

måndag, juni 16, 2008 10:50:00 em  
Blogger Andrea said...

Vi ska hem till några av M:s kompisar på Öland, men tack för tanken!

SATC-filmen har premiär här på lördag så om ingen har tankat ner den så lär ingen ha sett den. Däremot så pratade jag och Maria om att se den. Vad sägs Mary?

tisdag, juni 17, 2008 7:43:00 em  
Blogger up said...

Sag i svenska tidningar pa natet att det verkar vara ett valdans liv om att filmen egentligen ar sa himla anti-feministisk och bla bla bla (se Hans Wiklund...). Forstar inte varfor det maste va sa javla prakto-korrekt hela tiden.

onsdag, juni 18, 2008 3:49:00 fm  
Blogger em said...

Jag går gärna på SATC också, har köpt amningspump så nu jeevlar..!

B jobbar i början på augusti så jag är nog hemma då, blir superkul att ses då!

Nu sitter vi och laddar för Sverige-Ryssland, mycket spännande att se om vi lyckas gå vidare.

onsdag, juni 18, 2008 7:36:00 em  
Blogger M said...

Halloj! Kul att det händer något här igen! Ikväll ska Kalk, jag och Andrea på SATC. ska bli sååå asigt roligt.

Igår var vi på en stor gård på Värmdö där man bla kunde spela minigolf m någon slags äventyrstema. Den aktiviteten visade sig inte vara direkt gynnsam för familjesammanhållningen. Ingrid slängde klubban minst 10 ggr och Mange låtsades vara helt lugn fastän han i vredesmod sopade in bollen i ett träd och klagade på hur omöjlig jag var att spela mot. Jag var helt lugn och frågade vad han menade "Jamen vad fan, du har sån vinnarinstinkt" eh...ok? På bana 18 efter att Mange hade fått ned tre bollar i rad i vattnet erbjöd jag mig att ställa mig i vattenhålet för hjälpa till kasta tillbaka dem till Mange. Det hela slutade med att Mange satte sig i bilen medans vi gick vidare till ponnyridning.

måndag, juni 23, 2008 11:56:00 fm  
Blogger em said...

Vek mig åt detta när du berättade det igår, men ännu mer nu när jag ser det i skrift!! Familjen Vinnarinsinkt bör kanske alltid vara i samma lag när det ska tävlas, för familjesammanhållningens skull:)

tisdag, juni 24, 2008 1:11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home