torsdag, januari 04, 2007

After work 12:e januari

Härligt med ett nytt år och nya möjligheter. Nästa fredag tycker Andrea och jag att det är dags för en after work tillsammans med de TS-kollegor som är tillgängliga. Plats är ännu inte bestämd men meddelas senare om intresse finns.

För övrigt har julen förgyllts av min(och föralldel även barnens) underbara julklapp; ett playstation med tillhörande Singstar. Oj, det var länge sen jag uppskattade en julklapp så mycket. Siktar nu in mig på dansmatta och möjligtvis ett guitar hero.

10 Comments:

Blogger em said...

Topp! Jag och den ständigt bloggfrånvarande Anki är gärna med på AW!! Var ska vi går tycker ni?

Kan meddela att Marias julklapp är min bästa julklapp också eftersom jag nyttjat den ett par gånger redan och är helt såld! Även Björn tycks det eftersom han vägrade släppa micken på nyårsafton vid 5-sliret...

måndag, januari 08, 2007 6:08:00 em  
Blogger M said...

Hotellet som Kejt nämnde på Bloggen för nåt halvår sedan, det som Anki var på nån nån slags invign eller tjejfest på, kan det vara nåt? Ska vi ta en drink och sen käka på annat ställe eller vad ska vi ha för upplägg med kvällen? Ett glas vin och sen dra hem eller ett längre persepektiv(jag hoppas på det senare då...)?

tisdag, januari 09, 2007 5:57:00 fm  
Blogger Andrea said...

Ska vi inte börja kalla dessa AW för utekvällar istället? Jag blir så förvirrad...

Finns ett schysst ställe på Tulegatan som heter Republik, supergoda drinkar och mysigt. De har både en restaurang och en barmeny.

Annars finns en bar på Drottninggatan som heter Inferno, som ska ha bra drinkar. Ligger långt upp, nästan vid Grill.

tisdag, januari 09, 2007 8:48:00 fm  
Blogger em said...

Ok, jag kan gärna ta en utekväll. Helst på ett bra ställe fast med billiga drinkar... Jag vet, orimligt krav kanske, men Republik eller Inferno kanske stämmer in på det?? Har inte varit på något av dem, alltid kul att prova något nytt!
/Fattiglappen

onsdag, januari 10, 2007 2:46:00 em  
Blogger Andrea said...

Tyvärr så var inte drinkarna särskilt billiga på Republik, 94 kronor. Men goda! Inferno vet jag inte.

Måste kanske förtydliga att jag inte kan ta mig en tokblöt utekväll, ska upp i ottan och åka till Motala på lördag.

onsdag, januari 10, 2007 3:44:00 em  
Blogger M said...

Ok, ska vi göra så att vi börjar på Republik och sen går vidare? Om vi inte går vidare alltför sent så borde ju även vi lyckas komma in nånstans...

torsdag, januari 11, 2007 10:33:00 fm  
Blogger em said...

Låter bra!

torsdag, januari 11, 2007 11:41:00 fm  
Blogger M said...

6-sliret eller?

torsdag, januari 11, 2007 1:13:00 em  
Blogger em said...

Topp!

torsdag, januari 11, 2007 4:05:00 em  
Blogger Andrea said...

OK!

fredag, januari 12, 2007 2:03:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home